Inhuurdesk Inkada

Met onze dienst ‘Inhuurdesk Inkada’ ondersteunen wij (aanbestedingsplichtige) organisaties bij alle vraagstukken op het gebied van het rechtmatig en efficiënt inhuren van tijdelijke arbeidskrachten. Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van een maatwerk oplossingen, gericht op de inhuurbehoefte van uw organisatie. Daarbij richten wij ons op het (Europees) aanbesteden van Raamovereenkomsten en de exploitatie van een Dynamisch Aankoopsysteem. Ons Dynamisch Aankoopsysteem is daarbij, voor veel inhuurcategorieën, een uitstekende oplossing om rechtmatig in te kopen, maar toch flexibel te blijven.

Wat is een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS)?

Een DAS is een Europese aanbestedingsprocedure, opgenomen binnen de Aanbestedingswet 2012. Het biedt organisaties de mogelijkheid om een ‘online marktplaats’ op te richten, waar alle leveranciers en ZZP’ers zich voor kunnen aanmelden. Door uw inhuuraanvragen op het DAS te publiceren, ontstaat er mededinging onder alle partijen die zich ingeschreven hebben voor het DAS. Door middel van een mini-competitie kiest u uiteindelijk zelf welke kandidaat of ZZP’er wordt ingehuurd. 

Welke voordelen biedt een DAS?

  • Niet langer vierjaarlijks (Europees) aan te besteden;
  • U kunt gebruik blijven maken van alle leveranciers en ZZP’ers op de markt;
  • Bij iedere aanvraag is er concurrentie tussen partijen, dit kan resulteren in lagere tarieven;
  • Kandidaten worden beoordeeld op prijs & kwaliteit. U kiest de kandidaat die het beste past;
  • Inkooprechtmatigheid.

Aanpak Inhuurdesk Inkada

Het opzetten en beheren van een DAS kost veel tijd. Inhuurdesk Inkada exploiteert een eigen DAS, neemt voor uw organisatie alle werkzaamheden uit handen en ontzorgt hierbij. Met ons eenvoudige en gestandaardiseerde inhuurproces maken wij inhuur voor uw collega’s makkelijk. Wij verstrekken de vereiste documentatie, voeren de volledige procedure uit, bewaken termijnen, voeren een eerste beoordeling van kandidaten uit en zorgen voor het rechtmatig contracteren. Daarnaast blijven wij, ook gedurende de looptijd van de gesloten inhuurovereenkomsten, de schakel tussen uw organisatie en de opdrachtnemers.

Waarom Inhuurdesk Inkada? 

  • Maatwerk: Wij bepalen de oplossing die het beste aansluit bij de inhuurbehoefte van uw organisatie. Dit kan een combinatie zijn van het (Europees) aanbesteden van Raamovereenkomsten en een DAS.
  • Persoonlijk: Vaste adviseurs van Inhuurdesk Inkada ondersteunen uw organisatie bij alle vraagstukken op het gebied van het inhuren van tijdelijke arbeidskrachten. 
  • Ontzorging & Beheer: Inhuurdesk Inkada neemt alle werkzaamheden uit handen en beheert de inhuurovereenkomsten voor uw organisatie.
  • Inzicht: Met onze periodieke rapportages maken wij de inhuur binnen uw organisatie inzichtelijk.
  • Rechtmatigheid: Wij zorgen ervoor dat al uw inhuur van tijdelijke arbeidskrachten rechtmatig is.

Meer informatie?

Wilt u een vrijblijvend adviesgesprek of meer weten over de diensten van Inhuurdesk Inkada? Neem dan contact met ons op via de website, via telefoonnummer 0546-212089 of mail uw contactgegevens naar inhuurdesk@inkada.nl.