Diensten

(Europees) aanbesteden

Bent u op zoek naar begeleiding bij uw (Europese) aanbesteding voor diensten en/of producten? Wij zijn een gespecialiseerd inkoop-adviesbureau en hebben ruime ervaring met het (Europees) aanbesteden van diverse diensten en producten. De meest uiteenlopende organisaties hebben wij al mogen begeleiden: van onderwijsinstellingen tot zorginstellingen en van gemeenten tot industriële bedrijven.

Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of lees meer over onze (Europese) aanbestedingen.

Kwaliteitsinspecties

Wij voeren kwaliteitsinspecties uit voor schoonmaakonderhoud en catering. Wij toetsen periodiek de kwaliteit volgens vastgestelde normen en richtlijnen. Dit doen wij door het door ons ontwikkelde kwaliteitscontrolesysteem (VPMS). Uiteraard kunnen wij ook het KwaliteitsMeetSysteem van de Vereniging Schoonmaak Research (VSR-KMS) hanteren. Al onze inspecteurs zijn VSR opgeleid. Daarnaast is Inkada sinds 2017 gecertificeerd met het VSR-keurmerk.

Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of lees meer over onze kwaliteitsinspecties.

Contractbeheer

Heeft u interesse in ondersteuning bij uw contractbeheer? Wij bieden u een aantal diensten aan die u facultatief af kunt nemen, zoals factuurcontrole, prijsonderhandelingen en bestekmutaties. Stel uw eigen beheerpakket samen en laat onze medewerkers met vakkundige expertise uw contractbeheer regelen.

Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of lees meer over ons contractbeheer.

Inkoopadvies

Op het gebied van inkoopadvies bieden wij onder andere de volgende producten: het uitvoeren van een inkoopscan, het opstellen van een inkoopbeleid en het opstellen van inkoopvoorwaarden.
Wij hebben zelf een inkoopscan ontwikkeld, waarbij u een helder beeld krijgt van uw huidige inkoopsituatie. Uw huidige inkoopproces bekijken wij zeer nauwkeurig en wij bieden u advies over besparingsmogelijkheden en verbeteringen. Op basis van de inkoopscan kunnen wij voor u een inkoopbeleid opstellen. Daarnaast kunnen wij heldere inkoopvoorwaarden voor u opstellen.

Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of lees meer over ons inkoopadvies.

Interimwerkzaamheden

Wij bieden (tijdelijke) ondersteuning op facilitair- en inkoopgebied voor verschillende periodes en diverse functies. We helpen u graag op elk gewenst niveau. Wij hebben onder andere de volgende functies op interim basis ingevuld: Hoofd Facilitaire Diensten bij meerdere onderwijsinstellingen, Inkoper bij een ziekenhuis, bij een gemeente en bij een veiligheidsregio, Facility Manager bij een industrieel bedrijf en een ziekenhuis en Administratief medewerker op de inkoopafdeling van een zorginstelling.

Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.